Selasa, 23 Jun 2009

pakcik dan masa depanku

napala susah sangat nak lupakan dia??napa aku sayang dia??napa Allah jumpakn aku dengan dia??buat aku rasa sangat sayang dengan dia kalau dia bukan untuk aku??ni semua soalan yang aku tak rasa aku ada jawapan untuk masa sekarang..tapi yang pasti..aku masih sayangkan dia..walaupun aku berkali kali kata x mau sayangkan dia lagi.. penat..ni perasaan yang kadang kadang dirasakan..sedih..sangat selalu..happy dan bahagia..ni yang dah x selalu ada..tp bleh meninggalkn kesan yang lama dalam hati aku..sakit..bila tau or nampak dia dengan orang lain..walaupun menda 2 cuma dlm mimpi..msih bleh buat aku rasa amat222 sakit..lg pula bila mimpi dia dengan kawan sendiri.. aku tau aku sayang..tp rasanya aku pun tau sayang tu x ke mana..tp napa nk kena stay that way??slama ni bila kawan kawan kata dia gunakan aku..aku deny..tp bla Staqoe yang bagitau..aku trasa confuse..aku cuma cerita sangat basic dengn Staqoe..tp dia bleh kata menda yang sama..Staqoe kata dia gunakan aku in sense of perasaan.. Steqoe kata..aku kena move on..lupakan semuanya..putuskn terus hubungn dengn pakcik..sbb kalo x aku x mampu nk move on..Staqoe kata lagi..kalau satu masa nnt ada lelaki lain muncul..aku x adil dengn laki 2..sbb dalam hati aku masih ada pakcik..Staqoe jugak kata..kalau dia adalah lelaki yang baru 2..dia xleh trima kenyataan menjadi 2nd choice kepada menda yang x pasti..mekasih bro..tp aku rs susah..aku rs x bleh Gangstarz plak cakap..kna usaha..kena belajar..mula2 memang sakit..tp lepas 2 akan biasa..dr biasa akan bahagia..mcm naik basikal..ada 2 roda..masa kecik2 ada 4 roda..bila 2 roda sisi d cabut..kita rasa x sronok..akan slalu jatuh..bila jatuh akan nangis..sakit..lma2 kita akn biasa dan lepas 2 bleh ride dgn sronoknya dengan 2 tayar..2 roda 2 ibarat kaki kita sdr..lg 2 roda adalah kaki org yg kita sayang.. mekasih kawan2..bg aku suma kesedaran nih..aku cuma mampu nak dengar buat masa sekarang..aku x mampu nk aplikasi..aku sayang dia..konsep yang aku pegang skarang ni..aku xmo lepaskn apa yg aku ada untuk benda yang aku x pasti lagi..melainkan aku btol3 dh pasti dgn yg lain 2..tp Steqoe kata..masa 2 nnt aku dah terlambat..betul ke??entahla...huhuuhuh

4 ulasan:

atreyu strange berkata...

hang ni same jek ngan peja tau x! berkali2 aku nasihat, ko wat xtau! ni staqoe ckp sket jek, ko baru tau konon2 ade kebenaran! blah la! xmo nasihat pape ngan speket lg dah! menci i!

*majuk nih*

Unknown berkata...

hahhaha
sbb Staqoe x pnah kenal pakcik
aku bajet xde bias..
hahhhaha

tp..
x terkesan gak la jen

sila lempang saya laju2..huhuhuh


**jangan la majuk..kamu..hhahaha

ainkinz berkata...

ibu.
kasihan sama prasaan kamu kan.
sabarla ibu.
hanya ibu yg bole tolong diri sndri.
org laen x bole tolong ape melaenkan ckp2 je.
CHAYO CHAYO!

Skinny Yash berkata...

betul..kawan2 haya ble nasihat. at the end of the day, kamu yg kene decide. Biar sakit sekarang, dari biarkan ia melarat! rasanya semua pon berpendapat sama aku kan?! tapi kamu xpernah nak mendengar! DEGIL!!


*MODE MARAH NIH!