Khamis, 1 Julai 2010

care taking...the end

kamu...kamu sangat tau kan..bila aku sayang sorang manusia 2..aku akan cuba jaga dia sebaiknya..berikan dia yang terbaik..setakat yang aku mampu..dan aku rsa aku da buat yang terbaik untuk kamu..mkasih..tp skang..kita pon tau..penjagaan 2 kena berakhir.. tp..aku enjoy moment2 penjagaan terhadap kamu..sbb aku tau aku da lakukan dengan baik..dan bila aku dpuji oleh orang2 keliling kita..aku sangat bangga..i'm good..yeaahhh..dan bila cara penjagaan aku kekal dlm otak kamu..aku tambah bangga..aku bangga and sronok bila..
  1. kamu tau untuk minum yogurt bla kamu x brapa sehat
  2. kamu suka biskut milky wpon kamu x leh minum susu
  3. kamu masukkn biskut milky dlm troli bla kita shopping
  4. kwn aku kata kamu hubby aku msa serempak ngn kita kt alamanda..ni menda lain..tp aku bangga laa
  5. kamu da pandai makan biskut oat mcm aku mkn
bgus22..sila teruskan..sila kekal sihat..bijak dan bertenaga ye kamu..kerana aku tdak lg ada untuk jaga kamu..take care~

Tiada ulasan: