Khamis, 26 Mac 2009

yg mana satu idaman kalbu

mekasih shepern..berjaya buat aku sakit hati..bukan shepern yg sakitkn aku..tp mlalui shepern hati aku sakit..tak paham??tny la org utk bg paham..
tajuk hot chatt smlm..lelaki kini lebih cenderung memilih perempuan cantik tp bodoh (bimbo) dr pompuan x brapa cantik tp bijak (brainy)..bdsarkn kajian..perkara ni berlaku sebab mereka para lelaki lebih berbangga utk menayangkan pompuan cantik ini kepada kwan2 mreka..
apa kata survey??bak kata sorg caller nih..lelaki yg begitu..menunjukkn dia seorang yg otak kosong..n dats y dia pilih yg otak kosong juga berbanding yg otak penuh..klo otak kosong d lawankn ngn otak penuh..yg otak kosong akn d rs x best..sbb he's nothing..maka si otak kosong adalah pilihan ideal..bijak gak pilihan nih..urmmm
kepada para lelaki yg berotak kosong..teruskn pilih si bimbo..kerana ia memang utk kamu dan sangat padan dengan kamu..dan si bimbo..jgn pernah berlagak dengan ke"bagusan" kamu mendapatkn si otak kosong..sebab..kalo kulit kamu disiat..yg tinggal hanya la muscle and bones..yg sama rupanya dengan si brainy..kalo dibuangkn lg muscle 2..ko mmg buruk gak..x ke mana pon chantek kamu itu..kepada si brainy..jgn penah sedih..kuciwa atau hiba dengan kehilangan si otak kosong..dia tidak bernilai..lgpon..kalo bdan kamu d belah2..kamu akn jd lbih hebat..kerana otak kamu klihatan jauh lbh mantap dari si otak kosong dan si bimbo..kamu lbih berharga..
para lelaki yg rasakn dirinya si otak penuh..jgn penah terpedaya dengan si bimbo..buktikn kamu bukan si otak kosong tp si otak penuh dgn pilih si brainy..andai kamu msih mahukn yg cantik..carilah si brainy yg bergaya a.k.a si superb..krana mereka lebih bernilai..namun...andai cobaanmu gagal..si brainy masih utk kamu..kerana si brainy lbih tau..nilai cinta kasih sayang..ahaxx
tahniah buat lelaki2 otak penuh ini kerana telah berjaya mencari si superb masing2..nabil dpt si superb pejah..ammar ada si superb jen..zain dngan si superb ezan..amat mok who has superb yashma..al pok punya si superb ah pek..kamal n si superb ida..soreh punya si superb ome..tahniah..ia memang pilihan bijak..kamu mesti pilih
kpada si superb2 yg lain..sila tunggu si lelaki yg benar2 berotak penuh..jgn plak terpedaya dengan lelaki si otak kosong..sebab aku x punya term utk pompuan bodoh lagi x cantik..hahahahhahaha
p/s: kalo kamu si otak kosong kata aku x cantik..kamu punya suka laa..kerana aku pentingkan komen si otak penuh yg aku ini cantik jua bijak..a.k.a si superb..yeahhhh

9 ulasan:

Skinny Yash berkata...

kire aku ni bukan yg bimbo tu kan..??

2x aku membacenye...kurang phm!

ha ha ha ha ha

Unknown berkata...

hahahhaha..
ko aku kategorikn superb
bijak jua cantik..
hahahahah

funatic berkata...

wow..aku kategori otak penuh ka??? hebat2..betul gak...klu aku xotak penuh xkan ade degree..tak kan leh keje kat cni..betul gak.... hummm name hubby aku pon masuk dlm blog kamu..hebat...ni kene bg tau die ni,suh bace..ha ha ha....
aku pon dgr hot chat pagi semlm...aku skong kate lelaki otak kosong mmg akan carik pompan otak kosong..ini kerana dieorg xleh nak getlong with pompan yg otak penuh..pompan otak penuh ni lbh info dr mrk...so sbb tu jd mcm tu.. n ALLAH itu amat adil...dijdkan seseorg itu ctk rupa paras tpt otaknye tdk berape nak disi krn sgt belagak dgn kectkannye...malah pompan yg xberape nak ctk ini djadikan dgn otak yg berisi... itu lah lumrah alam ade positif n negative... well, klu ade org kenal aku time aku kecil then dah lame xjumpe aku, tetibe jupe aku skrg sure mrk xkenal aku..coz aku sgtt berubah.. kecantikan rupa paras blh dbuat dgn pandai bergaya n ckit makeup... semue tu dtg as u grow up (as me)...dulu aku sgt cemburu dgn kakak aku sbb org semue suke die coz die lawa...tp now dah beranak 3, ape dah jadi? malah aku tetap ingin mengekalkan ape yg ada pada diriku tanpa memburukkannye, walaupun suami xkata ape2 tp kepuasan dr sdr.anyway my hubby selalu sokong n jaga keterampilan diri ini.ayat sering dkeluarkan olehnye "otak ada, jaga la keterampilan pun.baru la seimbang".. well, itu la aku lakukan.... pjg lebar lak aku ni...ho ho ho..ok la setakat ini... nnt bosan lak kamu bace kemerapuan aku ni...

Unknown berkata...

hahahaha
baeklaahh..
aku selaku si brainy akn buat experiment ngn product itu..

Skinny Yash berkata...

amboi...cik ezan...pjg lebar komen kamu!

btw cik bit: aku memang cantik juga bijak! ha ha ha thanksss!!

p.s: silalah remove link aku yg lama tu..dan diganti dgn yg baru ye! ;p

CikPiN berkata...

pastila yang bijak itu akan terserlah kecantikan.

untuk apa cantik tapi isi di dalam tade. na besembang pun rasa ta seronok sebab pendapat yang diberi semua ta bernas

atreyu strange berkata...

tapi aku masih berpendapat yang ada degree itu tidak semestinya brainy. ada juga yang masih mengekalkan imej bimbo mereka. sedih..

Unknown berkata...

btol222..
aku x de mention ada degree = brainy kn..
multiple intelligence k..

ainkinz berkata...

ibu.
url baru saya.

mishainkinz.blogspot.com