Isnin, 23 Mac 2009

cik beeHa

dh tatau apa nk buat ngn blog nih.. dh berhabuk mlampau2.. nk kata xde masa.. jen kata aku ada je masa nk emo hahahhaha tepat sekali jen dh lama aku pk.. tp aku x buat stelah skian lama.. aku nk buat laa maka.. dtg je ofis pagi nih aku amik air spt biasa utk buat bekpes cecah 2 biskut oat.. tangan aku mula bekerja.. shape itu.. shape ini.. utk membentuk satu perkara yg aku mau d labelkn begitu ia kecil..tp x mudah d kalahkn ia nmpak lemah..tp sangat berbisa ia d katakan menakutkn..ia juga menyerabutkn minda tp ia memberi kemanisan ia mampu mengubati ia juga bijak x akan penah sesat x akan pnah lost dlm idop dia kerana dia punya feromon yg mampu bawa dia balik ke tempat sepatutnya bleh kah aku jd spt ini?? doakan aku...

4 ulasan:

atreyu strange berkata...

this is sooooooo cute!!

Unknown berkata...

hahahaa
i AM CUTE!!!

atreyu strange berkata...

aku dah agak ko mesti perasan punyer... haihhh...

Skinny Yash berkata...

anda mampu!

it's so.....u rabihah ilyas!

he he he