Jumaat, 6 Februari 2009

diet vs berat badan

berat aku brapa ye skang?? dh sampai target ke blom ye?? alaa... dh lama aku x timbang berat brapa pon aku dah tatau.. tp.. kalo mengikut saiz pergelangan tanganku.. aku rs ia makin mengecil.. huhuuhu.. honey u shrinks me when u're not around.. hahahaha tp kn.. ari 2 aku jahit la baju kebaya kebaya ke mcm 2?? aku ckp kt makcik 2.. buat shape tp sy mau ia longgar bla ia siap..aku pakai ia ketat.. huhuh..maka terpaksa la makcik 2 alter semula.. apakah aku makin mengembang atau makcik 2 jahit salah apakah benar lebihan d perut makin bertambah? uhuhuh..kena sit up bebanyak nih.. yang paling aku pasti.. aku makan lebih banyak sekarang kalo dlu.. nk habiskn kfc colonel set pon susah.. skang ni kenny rogers 1 set selambe je aku abiskn siap bleh mkn menda lain lg.. mcm smalam.. 8.20am: milo n biskut oat.. 10 am: bread with risin plak 1 pm: nasi ayam 4 pm: goreng pisang 6.30pm: aku dh mula sangat lapar..tp tahan sbb nk tgk spaQ 8 pm: dh siap mkn mlm..nasi putih, ikan goreng n sayur lemak + ratah ikan goreng bersama mayo..nyumm222..sedaaappp 4 am: huhuhuh..aku dh mula lapar balik mcm mna nih?? aku penat la nk mkn byk kali n byk amountnya.. dlu mkn byk kali tp sket2.. skang?? uhuhuhuhuhuhu sapa ada penyelesaian??

Tiada ulasan: