Selasa, 10 Mei 2016

Kenali produk anda

Jika anda seorang ahli kimia atau pegawai keselamatan dan kesihatan, anda mesti faham dengan konsep Material Safety Data Sheet ataupun MSDS. MSDS ini akan menerangkan sesuatu bahan itu, cara pengendalian dan penggunaannya dari mula..konsepnya dari buaian hingga ke kubur.

alhamdulillah, cik bit menerima ajaran sifu - sifu terbaik safety. maka, perkara sebegini memang cik bit titik beratkan. kalau beli ubat, akan tanya pada pharmacist tersebut, apa kandungan, apa kesan dan sebagainya. 

dan bila ia sampai ke bahagian produk yang digunakan di muka, permukaan paling penting..bertambahlah rasa ingin tahu apa yang mahu ditempek. Sebelum ini, cik bit main hentam sahaja..tiada kesedaran walaupun telah belajar. Sebab sebelum ini, muka bukanlah sesuatu perkara yang cik bit beri perhatian. Dengan Mary Kay, ia boleh dibuat.

Untuk para pengguna, boleh ke website Mary Kay iaitu http://www.marykay.com.my/default.aspx untuk mendapatkan maklumat mengenai sesuatu produk. Ia sangat ringkas dan mungkin tidak cukup bagi sesetengah orang. Bagi kami para konsultan kecantikan, akses kami lebih luas daan maklumat lebih banyak. Sebab itulah anda memerlukan konsultan kecantikan.

contoh kompilasi fact sheet cik bit

Kenapa cik bit tekankan pasal pengetahuan mengenai produk? sebab kita faham orang buat pelaburan ke atas sesuatu bahan dengan harapan ia akan memberi kesan yang baik. tapi, kalau produk itu hampas, tidakkah ia menghampakan? dan juga menyedihkan?

Layanlah orang sebagaimana anda mahu diri anda dilayan. Berbuat baik sesama manusia itu sunnah.



Yang kisahkan anda sebagaimana kisahkan diri sendiri
cik bit si perunding kecantikan bebas
whatsapp/sms/ call: 014 322 0940



Tiada ulasan: