Isnin, 24 November 2008

kompius aaa

aku tatau la mcm mana..aku dapat ke x sbnrnya keje 2??punya la excited smpi x prasan ada klaus kata kalo x reply to them in 2 weeks tym of offer date, offer is automatically cancelled.. huuuuhu..aku da siap bgtau mama n aboh yg mmg xcted tahap dewa dah..aku pon da mind setting nk quit keje skang ni..resign letter pon da setel..tunggu nk anta je.. hampas laa..skang ni..kna tunggu puan 2 balik plak..huhuhu..bkn aku yg salah..aku dpt surat 2 bru last week..2 pon da lebih 2 minggu dr surat 2 kuar..hampagas laa..bajet aku nk reply surat 2 camne kalo aku x dpt surat 2..bongek laa.. aku pasrah..uhuhuhu

4 ulasan:

atreyu strange berkata...

wahh. cam sial. tp aku yakin bit, keje tu tak ke mane. offer tetap terbuka utk ko. aku pasti. sbb ni bulan yg baik utk aku. and aku pasti ni bulan yg baik utk kengkwn aku gak.

Tanpa Nama berkata...

Rabihah! Kamu ni mcm2 la...!
tu la..lenkali..bace betul2..!

Hope you really get what you wait for..

Unknown berkata...

jentaro..
aku berharap yg sama..

silent princess..
aku rs bkn salah aku kalo surat 2 aku dpt lpas tarikh aku reply..
huhuhuhu
sistem pos mengepos ni makin hampas
pakai la email cam HP
compem aku tau..on d dot gak aku bleh reply..

Tanpa Nama berkata...

wow! on da dot xtahannnn tu...!
he he he

Lain kali cakap MIROS usah guna POS LAJU, dah xbape laju sangat!

YM terus je..! Kamu kan mmg 24hrs online support! :)