Khamis, 6 November 2008

musim menambah ahli

yeah..musim itu kembali lg.. waktu2 penambahan ahli keluarga berulang.. skang da dpt 3 invitation.. org itu..org ini..suma mau kawen suda bsar ropanya aku.. hahahhaa.. tp..aku ta rsa aku di kalangan yang lambat saya masih d range normal ok.. kpda mereka2 bakal n sudah menambah ahli.. kpd adnie..congrate..da kuar babby boy.. inche najib..makin berseri2 ye org nk kawen nih.. mokcik..bahagia ke anak cucu.. geetha..yeash..time to tie him forever..hahaahahha aku?? menambah kawan..kononnya laa.. tp siyes.. kamu buat saya rsa penat.. sila jgn soal mcm2..semua menda yg aku buat adeihh..pnat la wahai incik DosT.. i don't like being pushed..nnt aku tanak kawan lg bru tau.. pakcik pon ta kesah.. ko plak melebih2..adoihh.. penat laa.. camne la nk buat nih.. kamu tlah buat aku rs cuak.. dan sedikit kesal..

Tiada ulasan: