Rabu, 5 November 2008

akhirnya..saya tahu

selama ni aku rsa pakcik sangat cool..
sangat pandai control temper..
x pnah tunjuk dia nyer marah..
wpon aku buat pelbagai jenis perangai..
tak pernah tunjuk dengn jelas kemerajukan..


tp..ari ni suma 2 dtunjukkan.. 1st tym aku kna marah ngan pakcik ari ni.. sbb..aku mcm main2 nk g tempat 2.. pdhal pakcik da lama tunggu aku..


1st tym gak pakcik letak tepon bfore aku abis ckp gulp..sangat tergamam..


1st tym gak pakcik msg dgn ayt cam marah..
1st tym gak pakcik majuk ngn statement aku..
1st tym aku trasa cuak nk jmpa pakcik


pakcik2222.. tp..bila aku jmpa dia..dia kembali menjadi cool suda tiada marahnya bgus tol..kalo aku..mmg harapan la aku sjuk dgn sgera.. pakcik kembali menjadi pakcik yg dsayangi spt biasa..


pakcik.. jgnla majuk ngn statement sy.. dan sesungguhnya sy ta kesah pon sakit prot 2..kuankuang222 akhirnya..aku tau pakcik bukan heartless..tahniah pakcik :)

2 ulasan:

atreyu strange berkata...

uhuk2. terharu giler aku bc post nih. apsal ntah. haha.

CIKAIDA berkata...

hy bit..aku nih..k.wan merangkap mama mu duluh....

hihi..maing blog jugok mu nih..

eh..ghano gak..jiwang molek nih..

miss u la bitt!!