Rabu, 17 Disember 2008

dapat sudaa

dr mlm td aku duk pk..apala yg istimewa ngn ari ni ye??apa yg akn jd ye??pk punya pk punya pk..aku tertido la plak..adeih..bangun tdo je ari nih..aku rs mata ngn kening kanan aku asik duk gerak2..apa pasal ye??dlu2 pny org kata..kalo belah kanan maksudnya nk dpt something.. yeahh..ari ni ari rabu..17 Disember 2008..ari ni akn berlakunya Chrismast Gift Exchange..apala yg akn aku dpt ye??hahaha..mengong la nih..taun lepas..kira best gak..aku dpt present plg besar..baek ati btol org 2..bajet dia at least 10 hengget..tp ni yg aku dpt..yeahh...
incik mickey ni ada panjang..bkn yg cinonet..

bukak je email ari ni..aku dpt notification dr Daniel James..mamat kesukaan ramai..dia ensem kata yee kwan ngn yash..tp aku rs pakcik lg ensem..hahahhaha..dia email sbb ada delivery utk aku..yeyeyyeye..dan ini yg aku dpt..

HP 540..ia adalh business laptop..kerana sy wanita bekerjaya yg bz..hahahha

yeyeyye..dah dpt laptop yg dtunggu2..bleh baut assignmnt ngn mantapnya pasni..dah takyah nk sebok2 guna laptop bolong...lallalalala..da paham napa mata kanan aku asik kelip..hhihihi

7 ulasan:

atreyu strange berkata...

stail ko tulis nih, mcm ko dpt FREE jek. hampeh.

Unknown berkata...

hhahahha..stail sgt penulisan aku ropanya..
kwanggg222...

CikPiN berkata...

ntahnye.. mcm mendealah tu ko dpt utk krismes xcenj..caeett~

ainkinz berkata...

yela ibu.
stail apenya cmtu??
adodoi.

Unknown berkata...

hahhaha..
maap la rakan2..
aku kn anti klimaks..
dah jump cite ropanya..

tp..kalo aku dpt laptop utk xmas xchange..mmg aku cium2 org yg bg 2..hahhaha


pakcik..bg la sy laptop..


erk..gatalnya sy..ngehh222

bini edy berkata...

wey bape riban ni mu bli.utk pengetahuan anda, sy pun jual laptop ini.

Unknown berkata...

cik pes:
sy dpt less..
sbb sy staf..
lgpon mreka bg sy pny beday voucher 200 henget..hehhhe