Khamis, 25 Disember 2008

mengenali ijan si pembuli

mesti korang pelik kan..pesal la aku mcm berfikiran kurang waras menaip psl ijan si pembuli dlm blog ini..sebabnya..hasil pemborakkan kami..ijan merupakan mangsa kiranya aku x dpt tdo..kalo aku mengong x leh tdo...aku tepon la dia..kompem aku akn tertido..opss..jgn slah anggap..bukan cite ijan yg membosankn..cite2 dr dia mmg buat aku gelak lagi..lagi2 tergelak..tp..suara dia kot buat aku ngantuk..mcm d dodoi2 je (jan..ko x mendremkn aku kn??sila jangan..x baeekk pny).. berbalik kpd crita asl..namanya saifulizan shamsudin..(maap la kalo salah eja..sebutan yg penting) atau lebih d kenali dgn nama ijan (kenal ke??)ijan d kenali aku masa kami 2nd year kt unimas..masa 2 kami berdua..eh bertiga ngn cik peach merupakan ajk FnB..makan2..serah je pda kami..ijan ni sangt bapak2 orgnya..suka membebel..bila mana je dia tau aku patah bahu..dia x bg aku wat keje..keje aku masa 2 hanyalah lipat kotak..huhuhuhu alkisahnya..oleh kerana bahu patah tp masih mau bergurau senda..maka allignment bahu aku lari lg skali..ia amat sakit ye cik2 sekalian..ia telah menyebabkn sy demam..kerana x tahan sakit..maka sy tlah meminta ijan utk bwa sy pegi berurut..maka..ijan menjadi lelaki pertama melihat aurat sy dgn banyaknya.. (malu la sy masa itu) sjak dr hari kjadian..kami makin baik..taun dpannya..kami naik pangkat...ijan jd ketua FnB sy plak jd penolong bliaw..kebaikn kami telah dsalah anggap oleh masyarakat sekeliling dgn mengatakn sy adalh gepren incik ijan..namun..harap maklum..incik ijan x pnah bgtau sy dia suka sy..maka kiranya..kami hanyalah kawan..yeaahhh..apa yg sy suka psl incik ijan:
  • bliaw slalu membawa sy pergi mkn bila sy lapar..(ijan suka makan mee kolok..mangkuk besar ngn rojak sotong..sy mau makan rojak sotong jugak)
  • bliaw pembuli..tp bliaw tau bila bliaw perlu stop buli sy
  • bliaw sangat caring (kan dah bgtau dia ni bapak2 skett)
  • bliaw bg sy pinjam kete..wpon ia adlh kembara bapa bliaw bila kelisa bliaw d sita oleh bapa bliaw (sy suka bwak kembara itu)
  • bliaw pendengar yg baik..x suka api2kn sy bila sy ta puas ati ngn sesapa
  • bliaw penah imamkn sy smayang..masa pegi raya
  • yg plg penting..bliaw tahan dgr prangai sy tah pape ni..

berckap mengenai perangai yg tah pape ini..sy ada satu cite..sy tlah bertanya kepda incik ijan..napa dia syg sy..atau syg seseorg..ini jwpn bliaw..

"org yg aku syg memahami aku, open minded, friendly, mpnyi kerenah2 tersendiri..etc..bit, kuat buat perangai"

dan aku gelak lg..rupa2nya ada gak org syg aku sbb aku suka buat prangai tah apa2..hahahhahaa..mekasih incik ijan..wpon aku rs jwpan ko agak pelik :)

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aku xpernah dgr plak kisah enchek ijan!

btw sila relink url baru aku!

www.silentyash.blogspot.com

Unknown berkata...

cik kak..
ijan ni mmg x pnah cite sama kamu
sbb dia pembuli
hahahha

**asek2 tukar link je..hampas

CikPiN berkata...

oho~
ada cerite ijan..
ta sangka-ta sangka..

ko rasa die sayang aku ta???

ngeh3

Unknown berkata...

cik pin..
ko tny la dia..
aku tatau jwpnnya
tp aku pasti dia syg aku..hahaaha