Jumaat, 19 Disember 2008

perempuan jua anak yg baik

aku slalu impikan untuk jd anak yg baik..yang akan selalu membuatkan mama and aboh aku bahagia..tersenyum..bukan anak yg buat mama n aboh pening kepala or sedih..aku tau aku anak yg degil..yg slalu nk ikot kepala otak aku..tp sesungguhnya aku telah berusaha sebaik mungkin utk jd anak yg baik..yg taat.. aboh kata..kawan ngn laki 2 x elok..mama plak kata..kalo nk kwn sgt pon..sila jaga adab batasannya..maka aku simpan perkara ni dlm otak aku baik2..kira logik akal aku merumuskn..
pergaulan bebas adalh berdosa
bsentuhn laki n pompuan berdosa gak
kalo lapik pon..msih berdosa
membuat dan mendorong..
sama je berdosa
dosa perempuan ditanggung oleh saudra lelakinya
aku pompuan
kalo aku buat dosa..
aboh..adik..abg..pakcik aku akn tanggung sama
org yg sayang keluarganya..
x akn buat @ dorong dosa
aku sayang keluarga aku
maka..aku ta mau membuat dosa
oleh kerana rumusan yg logik akal aku mengatakn demikian..mka kiranya aku akan berusaha sebaik mungkin utk x melakukan persentuhan antra lelaki dan perempuan..tp sesungguhnya aku hanyalah seorang permpuan..yg punya 9 nafsu dan 1 akal..TER la jugak kekadang..maka lelaki yg punya 9 akal 1 nafsu..sila la menunjukkn aku jln yg benar..moga aku mampu menjadi perempuan dan anak yg baik..aminn
bisik2: kalo kita sayangkn sesuatu..kita akn menjaganya sebaik mungkin..tanpa membenarkn ia dsentuh oleh yg bkn hak..aku mau dsayangi spt ini

4 ulasan:

atreyu strange berkata...

boleh kalu nk jadi anak yg baik. asalkan ko x lembut hati dan ternoda dgn kata2 setan. ahaa. aku sgt suke perkataan SETAN itu.

CikPiN berkata...

semoga berjaya!!~
aku sokong rabihah!!

RABIHAH! SOKONGAN! RABIHAH! SOKONGAN!


**menjadi semakin celaru jiwaku ini

funatic berkata...

betul kata kata atreyu strange tu...saya sokong kamu atreyu strange.........

Aimar berkata...

kena jadi kuat macam aku..tidak tergoda ngn kata2 setan.. hehehe..