Jumaat, 31 Oktober 2008

emotion disorder

aku d serang emotion disorder.. pagi smlm aku happy.. bangun tdo da dengar sora itu.. menjengah pkol 930am.. aku da mendapat angin hampas aku jd moody.. tangkap leleh..tarakpapa pon lleleh.. tahpapa la rabihah..adoiii emotion disorder membuatkan aku rsa mau berjalan2.. tp aku tatau arah tuju..sapa peneman suma.. aku ta ajk speket..sbb aku MERAJUK sama kamu suma suma pon x kesahkn aku..huhuhuh btolla kot..inche eiman kata sy easily jump 2 cnclusion.. kpenatan pakcik kerja buat aku tambah leleh dia x larat nk temankn aku berjalan2.. suggestion bliaw..cari la boipren kurang2 ada org nk teman ke sana ke mari..dia x sempat.. huhuhuhu..sampai ati... ksudahannya..aku jalan2 dlm mimpi je laa ari plak..mula2 aku cam mau melancarkn mogok terhadap pakcik.. namun..bila pakcik kata dia mau dtang jumpa aku.. aku rsa mau berdansa plak.. masuk je kete..aku trus cite itu ini..begitu begini.. gaya cam da lama amat x jumpa.. pdahal senin bru jumpa..tepon tiap2 ari..adoihh mmg parah la aku nih... bgus pakcik cepat pick up.. layan suma cite aku yg memberi makna aku mau ke sana ke sini aku nmpak muka penat dia..badan yg lesu.. tp...mekasih ye pakcik ats suma penat lelah 2..sy akn sayang meja kita dgn sebaiknya.. yeahhh..smanngat aku nk blaja nnt..

3 ulasan:

atreyu strange berkata...

haha. klaka lah. aku baru jek tulis post yg emo. tgk2 blog ko, rupanyer emo la jgk. adeiya~

Unknown berkata...

hhahaha
ko emo..
aku emo..
cam hemo hemo plak
tp..aku tau napa jen..
bcoz WE'RE SCORPIO..ahaxx
dan dgn slambenya pakcik tny aku..napa emo2 nih??bendera merah??hhahahaa..haruuu

CikPiN berkata...

aku ta hemo2 pon..
na juge..na juge..

saya pon scorpio juge..

*bley ke cenggitu*