Selasa, 18 Januari 2011

checklist 2011



Aku perlukan ini sebagai panduan yang aku dah melalui hari - hari 2011 dengan baik atau tidak. Moga cik bit mampu mencapai segala yang disenaraikan dengan baik sebelum habisnya tahun 2011. Goooo cik bit ggooo..:)
  • membeli seutas gelang tangan emas dan / atau seutas rantai emas dengan wang sendiri
  • bayar duit ptptn setiap bulan (sbb benci dengan caj perkhidmatan yang dikenakan)
  • memandu dengan lebih berhati - hati tanpa mencederakan Shawn lagi
  • beli sofa, katil dan almari yang besar untuk rumahku
  • habiskan sebuah research yang leadernya bernama Rabihah
  • hantar sebuah artikel untuk jd jurnal 
  • menyertai program - program yang dianjurkan oleh MIROS
  • menyertai badan sukarela 
  • datang keje ontime: 8.30 pagi ye cik bit
dan..aim yang terbesar yang aku perlu capai untuk tahun 2011 sebelum 13 nov ialah untuk kawen..supaya aku berjaya dengan life plan yang dirangka sejak zaman sekolah: untuk kawen pada umur 25tahun. Wahai leaki yang dijadikan untukku, sila jangan sesat lagi untuk menemui saya :P

oleh kerana banyak checklist di atas merupakan material, cik bit perlu berusaha daripada sekarang. Sila menabung dan mencari alternatif lain..okey? Part time job sounds good for me..

2 ulasan:

atreyu strange berkata...

I like the sukarela thing! I want to join! Or, should we organize one again like dulu2? :P

Unknown berkata...

jejen..
aku da anta application utk mercy malaysia..
n esok plannya nk join JPA plak
jom laa..i love it when u're around :)