Isnin, 17 Januari 2011

musim mengawan gadis 85



Lepas sorang, sorang lagi kawan aku akan menerima lantikan awal sebagai bidadari seorang lelaki. Harus taat ye rakan - rakan. Semoga kamu akan menjadi ketua bidadari somimu di syurga nnt :)


Haruslah happy d kala menerima perkhabaran yang kawan - kawan nak kawin. Tapi, pada masa yang sama terfikir, aku ni bila lagi.


Doa sendiri, doa keluarga dan doa kawan - kawan (insyaAllah) dah menggunung. Tapi, nampaknya masih belum rezekiku untuk ditabal sebagai bidadari lelaki yang selayaknya. Doa perlu diiring usaha. Kawan - kawan kata aku jual mahal, tak percaya yang aku tidak memegang hati mana - mana lelaki. Sesungguhnya kawan - kawanku, ia benar T_T.


Bila mengenang yang ini, terasa sedih pula. Selama ni, semua life plan berjalan dengan lancar, alhamdulillah. Tapi, untuk plan berkahwin pada umur 25 tahun, nampak macam mustahil. Tak apa, tahun ni masih 25 tahun, selagi belum tiba 13 Nov. Mungkin aku kah aku tamak kalau nak semua life plan berjalan lancar?


Takpe..Allah lebih tahu apa yang terbaik untuk aku. Bila masa dah betul, aku dah sedia, insyaAllah yang terbaik tu akan berada dalam genggaman aku juga. Amin~

Tiada ulasan: