Isnin, 31 Januari 2011

abang busox..



Memang aku ada ramai abang. Abang - abang sebapa ada 3 orang. Abang - abang yang lain mak bapak pula ada beberapa orang. Tapi, yang paling rapat adalah abang busox ini. Dengan dia lah nak mengadu nasib, nak bercerita, nak bergaduh, nak hempuk - hempuk, nak dapatkan pandangan.


Secara seriusnya, saya sangat menghargai kewujudan anda wahai abang busox. (Ini pengakuan berani mati, harap ia tidak perlu diulangi :P)


inche abang busox
Kalau waktu sedih, memang dia boleh jadi pendengar yang baik. Tapi, dengaran biasanya tak berlaku lama sebab dia akan mengngengkan waktu tersebut dengan lawak yang haru biru. Terima kasih sebab menceriakan kehidupan saya wahai inche yg busox.


Dulu, masa aku berteman tapi mesra dengan pakcik, dia kurang menjadi tempat luahan sebab aku ada pakcik. Tapi, kalau aku gaduh ngan pakcik, kompem la dia akan menjadi tempat luahan semula. Sampaikan satu saat, dia marah. Bosan dengan cerita gaduh - gaduh, bosan dengan cerita perihal pakcik dan tidak mahu dengar lagi. Haruslah saya berkecil hati, kerana saya anggap anda akan memahami. Setelah sekian lama berkecil hati, barulah saya tahu kewujudan ayat ini: 


"Abang mana yang suka dengar adik dia asyik sedih je. Kalau boleh, mestilah nak adik dia selalu happy".


Waa...trasa nak nangis sambil peluk beliaw je masa tahu ayat ini. Tapi, haruslah behave. Dia bukan abang kandung saya. Sangat terharu hokkeyy..


Walaupun kadar pengusikan dan pembulian anda berada di tahap maksima, saya tetap seronok bila anda ada. Walaupun anda keji, saya rasa bertuah ada abang seperti anda yang sangat menjaga kebajikan saya..hihihh


gaya abang bodyguard yang baik

tarraa..gaya abang penjahat pembuli bermula T_T


Wahai inche abang busox, saya doakan anda akan sentiasa bahagia, sebab saya sangat sayangkan anda. Sila ingat, perempuan itu untuk disayangi dan dihormati..hhehhehe


p/s: tak tau apa motif tulis menda ni, tapi memang terasa nak tulis  :P

Tiada ulasan: