Rabu, 15 Oktober 2008

buat mereka yg meninggalkn aku.. :(

mula2..aku tatau apa dia..
aku tatau apa tajuk paling seswai..
bajet nk suh korg yg letak..
pas korg baca..korg letak la mengikut kesesuaian pikiran masing2..
x yah memalu..
wat je mcm blog sdr..tp..aku da tau apa aku nk letak
lain kali je la yee
lpas bulan posa aku rs mkin ta best..
sbb kt opis ni da mkin xde org
memula..yash yg blah..
pstu mummy ezan plak maternity..
bulan posa aku ta la rs sgt..
yash xde..tp ezan ada..
before 2 mummy masih ada..
aku masih ada geng nk mkn tgh ari..g bli roti..itu ini..
bru sminggu posa..mummy da kuarkn bdak nawal
maka..blieaw tlah meninggalkn sy d opis ini terkontang kanting...
sy tiada teman berborak..
tiada lg teman utk mengadu kisah2..
tiada lagi teman bergosip..
teman utk mengada2..
teman utk pei shopping..
teman utk g toilet..
teman utk g mengeteh..
teman utk g smayang..
suma da takde..huhuhuhu
aku windu kan kamu berdua..kalo bleh ari2 aku nk g tgk ko zan..huhuhu..


takpe la..aku pujuk diri sdr.. pakcik kesayangan kan masih ada dia bleh je teman aku g mkn.. yg lelain 2 ezan bleh temankn aku virtually.. tp.. pada mlm itu..


pakcik: nnt 22hb cutila..
bdak kecik: napa plak nk kna cuti??
pakcik: kita pegi la kt tempat 2..siapkn suma menda..22hb 2 aku kna transfer ING Tower..da ta keje kt HP Tower lg
bdak kecik: napa plak kna transfer (sambil menahan ati juga suara)
pakcik: tah..da management suruh..x pe laa..ko cuti la..aku pon da lama x cuti..skang ni aku ta kisah..aku nk ko cuti jugak
bdak kcik: ala..nnt2 aa..bkn ke ari 2 ko suh aku g sdr je?? (saja cari gaduh..takut nangis on d spot)
pakcik: kalo ko tanak g ngn aku takpe la..aku da ajk..ko yg tanak..lgpon..ko tatau jalankn?? bdak kecik: baiklah..nnt la aku cuti


aku nak sangat g sana ngan pakcik..tp..bos aku ada sini..xkn aku nk amik cuti..nk MC..smlm aku da MC..cam ngek la jgak kalo sminggu kmudian aku nk MC lg.. aku tatau la aku yg prasan ke mmg camtu.. pakcik slalu nk tepon bila da smpi opis.. da xde menda nk ckp pon.. ta letak gak..sampai aku pon tatau nk ckp apa.. pg td pon sama.. aku rs sangt nak nangis msa cakap ngan pakcik.. lg2 bila pakcik ckap.. mmg xde org lain..ko aja laa.. huhuhuhuh..


ada x sesapa nk lempangkn aku?? meh22..sila22..aku bagi can oleh kerana suma org tlah meninggalkn aku d opis ni sorg2.. aku mau meninggalkn semua plak.. sila doakan aku berjaya dengan interview 2 ye.. moga aku x rsa sorg2 lg kt opis..

4 ulasan:

atreyu strange berkata...

aku tak tau la aku ni peng-komen yg mantap ke hape, tp... ape2 pun, ko tinggalkan lah tempat tu sblm tempat tu meninggalkan ko! erk~ pe jadah aku ni..

Unknown berkata...

kerana adanya ko..
aku rajin nk mencoret..
hhahaha..
keep it up jen..
kwangg..kwannggg222

Tanpa Nama berkata...

akak doakn bit dpt kerje tu!! meh la.. kasi akak keje tu plak... hahaha... mcm bes je kan kalo buleh pas2 cenggitu... lalalala

Tanpa Nama berkata...

adik biruku..! :)

aku jua rindu bangat sama waktu2 kita di HP dulu!!! hu hu hu

xpela..sehingga kita berjumpa lagi di lain hari..! Keep blogging!

yeargghhhhh!