Khamis, 9 Oktober 2008

MARI KITA KEMBALI KE KELAS

yesss...sabtu ni aku akn mula belajr semula.. aku da bergelar pelajar sjak minggu lpas.. cuak seyyhhh... dlm kelas 2 suma org da senior..hahaha aku je yg muda remaja.. eh silap.. ada sorg lagi.. bliaw adalah sorg mamat.. moga2..aku ta d buli oleh 'senior2' ini

aku mau jd camni..muda2 da ada master..yesshhzaa

ahad lpas kitorg register...

pas register ada la breefing skett.. in general aku rs ok laa.. cuma..yg agak x best..bila ada yg konon2 hebat & bijak pandai.. s**t laa..apa..ko hengat aku ni x bijak pandai ke?? huh!!!tah2 aku lg bjak dr ko (ha...kan aku suda mula riak) bila da nk balik..bru aku sdar waaa..hebatnya suma rakan sekelasku suma ada kete best2.. (mmg patut pon..kn da keje lama..hihihih) jd..aku berazam utk jd begitu gak..
young..educated..wealthy
hihihi..moga aku mampu blajar ngan bahagianya
tanpa rasa sakit jiwa ngn org2 skeliling..
and graduate with flying colors next year..
God willing..yeaahhhh

Tiada ulasan: