Isnin, 13 Oktober 2008

manusia yg baik hati

last week was my 1st class..dup dap dup dap as i dunno what 2 expect..class on Saturday was HEALTH manangement..really fun..as I am biology student n i can understand what is going on..


Sunday.. hoohhohhoho..d lecturer is d Sr Mgr in NIOSH for SAFETY management class..mmula aku bajet aku tau la apa benda yg bakal d ajar..slu2 aku pnah je blaja dlm ergonomic class..tp..start je class..aku da lost..OH MY GOD..most of term aku tatau..da la pakai TLA..three latter acronims..waa..sy mau nangis rasanya..ta cukup tangn aku menyalin..da la aku paling muda..hihihi..pastu..aku je yg xde experience..classmate plak engineer2 d tempat2 best..org2 NIOSH..suma org da ada basic..so diorg senang laa..huhuhuh..tp..aku akn pastikn aku ta ketinggaln nnt..(moga smangat ni akan sentiasa ada)..


eh..ni bkn menda utama aku nk cite sbnrnya..aku slalu rs..yg aku ni baik..hahahah(perasan)..tp..aku sgt rs aku ta baik bila aku jumpa ngn sorg pompuan ni..


aku ta knal pon dia..dia ni coursemate kwn zaman kanak2 aku..kt UKM..oleh krana aku mls nk ulang alik..mmber zaman kanak2 aku ni suh la aku stay bilik kwn dia ni je..aku cam2 segan la jgak..tp..aku layankn aja


bila aku da smpai serdang..bdak ni da call aku..tny aku da smpi ke blom..bila aku smpi je kt UKM station..dia da tunggu aku..ok..budaknya nmpak baik..sopan santun wpon naik moto..pakai tudung labuh..sarung tangan n sarung kaki x lupa...aku tatau apa nk xpect..so..aku diam je laa


budak ni sangat2 la baik..sangat jga aku..cam aku ni bdak kcik je..da la masa 2 dia agak bz uruskn program..tp dia relax je jd driver x berbayar aku..amik aku dr stesen..amik anta ke klas..anta smula ke stesen..wpon tgh ujan..dtg je jugak...alsnnya..kesian aku tunggu lelama..


yg paling aku terharu..lpas balik klas ari sabtu..klas 2 abis mlm..kitorg g open house jap..mkn2..de kenyang..balik bilik..dia anta aku smpi dpn kolej je sbb dia kna g set up program utk esk..


bila aku balik bilik..aku npak la towel..t shirt n kain batik (sila maklum bhwasanya aku mmg x reti pakai kain batik)..kt ats suma menda 2..adala kertas..yg bertulis..


assalamualaikum..
bit,
pakai / guna tuala & t shirt yg kt ats katil
altn mandi ada dlm baldi
kalo nk tgk cite..on laptop..cite ada kt desktop..fail cite
****ada keje..balik lmbat
kalo nk minum..
panaskn air..kopi ada dlm kotak kt rak
coklat ada dlm bekas cadbury & laci katil
apa2 hal..bg tau k

adeh..aku ta pnah pon layan org camni..terharu plak aku..dlm dia duk kocoh2 ke sana sini uruskn program dia..sempat lg ingtkn aku suma nih..pdahal aku bru je knal dia x smpi sehari..aku ngn korg yg da knal lama pon..aku suh korg pepandai je cari apa korg nk..hahahahha..moga lg ramai or layan aku sebaik ini..heehhehe

4 ulasan:

atreyu strange berkata...

uwaaaaaa....haru biru!! uhuk2~
ko pun x penah lyn ktrg camni tau!

memyselfni berkata...

haha....
xreti pkai kain batik rupenya...
meh2 aku ajarkn....
hehehhe...

funatic berkata...

wahai cik rabihah...belajor2 la pakai kain batik...dlm pantang nnt kene pakai kain batik tau... aku yg org KL ni pon pandai kain batik... belajor ye dik...

Unknown berkata...

caitt..
pakai kain batik ngan belt laa
alaa
kalo dlm pantang..
aku pakai la kaftan
hahahahhaha