Rabu, 29 Oktober 2008

teruk ka aku??

aku sangat windu kwan2 aku.. tp.. siyes..aku ta punya waktu ari 2..speket kuar g kedai pak ali.. aku mau ikot sama.. tp.. aku kna buat assignment sblm 2.. scippian buat perjumpaan.. aku mau ke sana.. da lama gila x jmpa korg suma.. tp..aku ada klas..huhuhu skang nih.. mokcik kawen.. dia jemput aku g kenduri umah dia tp..aku ada klas.. huhuhuhuhuh.. suma pon aku x sempat nk pegi... kwan2.. siyes aku mau lepak ngn korg..jumpa korg tp.. aku ta mampu.. jangan la korg simpan dlm ati ye.. kalo aku kawen...jgn la tak dtg.. bkn aku sengaja x dtg korg kawen..huhuhuh bisik2: mokcik..slamat pengantin baru..moga bahagia ke anak cucu..cicit..ciak

5 ulasan:

blur12 berkata...

hahah. adik junior!

atreyu strange berkata...

alololo~ cian nyer dier...

tp kan bit, ktrg tak rasa terkilan la...
ktrg cuma rasa KEHILANGAN...siyes...

syg sama kamu bit! uhuk2~

eh2, aku bkn org first komen! adeii~

memyselfni berkata...

bit...
aku trase kehilangan mu jgak...
nak naik kl pk 7,8 kali dulu...
huhu....

CikPiN berkata...

saya na rindu anda jugak..

bley ke??
ke ta bley??
ke boley??
boleyla..boley..dtg ke rumahku
*trus bergelek smbil menyanyi lagu mas idayu tersebut*

FiDieYaaa berkata...

hari ahad pon ade klas ke? jom la beramai2, ore pon hajat nok gi nih