Rabu, 29 Oktober 2008

mimpi

kata orang..mimpi 2 mainan tdo.. ada jgak org kata..mimpi 2 satu petunjuk macam2 la org pny teori.. ada yg kata mimpi 2 hasil pikiran terlampau..menyebabkn otak generate menda yg kita nak.. tatau la mana nk caya dulu..aku pnah mimpikn Din tetiba je mimpikan dia..pdahal xde la rapat mana pon ngan dia mimpi itu.. kami naik lif sesama..tp kami langsung x cakap umah dia tingkt 16..umah aku plak tingkat 17.. tp..dlm mimpi 2.. Din tekan tingkat 21..wpon umah jitorg smpi tingkat 19 je.. camne tah bleh ada tingkt 21 dlm lif 2 bila sampi tingkat 17.. aku kuar dr lif and pandang Din.. dia senyum je pandang aku sambil tangan dia lambai2 say good bye.. sambil 2..lif 2 gerak naik ats.. lpas mimpi 2..aku x srempak pon ngan dia alih2..aku dpt tau dia suda meninggal.. innalillah hi wainnahilairajiun minggu lpas.. aku mimpi pelik sket.. ada sorng mamat nih.. dia tanya aku..ni cincin sapa??merujuk kepada sebentuk cincin belah rotan.. aku jwb laa..ni cincin member.. dia pon ckp..jgn la pakai cincin nih..lalu menanggalkn cincin tersebut dia pegang cincin emas 2...lalu cincin 2 terbelah dua pastu.. mamat 2 bagi aku sebentuk cincin perak..lalu berkata..haa..pakai cincin ni ye..lalu sarungkn cincin 2 kt jari aku cincin 2 sama ngn cincin bliaw..bezanya..dia pny male version aku pny female version mimpi ni buat aku tersenyum hihihih..apakah maksudnya?? mimpi2 nih kategori mana ye??

1 ulasan:

CikPiN berkata...

mimpi itu bermaksud anda teringin na berkawen..

haha~

mcm sangap plak..

hahahaha..dan haha lagi~