Khamis, 8 Januari 2009

belon apung

hahhahaha..meh kita gelak ketawa dgn tajuk yg poyo ini.. ia mmg poyo..tp napa tah.. masa type menda nih tringat ngn abg long ank ibu?? adeih..bola2 api btol laa tp..itu yg aku rs..trasa d dalam sbijik belon belon yg d tiup oleh pakcik ia hasil drpd penerus terangan.. seperti kata sahabat srwak.. speak up ur heart bit.. dan itu yg aku lakukan hasilnya..aku mmg dlm belon belon yg dlengkapkn dengan apa yg diperlukn utk buat ia terus terapung dan terbang bila ia berlaku??lpas lagu ini dpinta slps edisi heart speaking:
BILA DIRI DISAYANGI
Bila ku sedari diri disayangi
Langkah kaki ini semakin berani
Bila terkeliru ku ucap namamu,
terasa dirikuKembali dipandu
Engkau pertama, tiada akhirnya
Aku dalam kegelapan engkaulah cahaya
Izinkahlah aku menumpang di sini
Di bawah naungan kasih dan sayang mu
Ku berserah diri
aku cuma berharap.. belon ini tdak d pecahkn lg.. trus buat aku terbang tp..kalo ia pecah juga.. sesungguhnya aku pasrah.. kurang2nya aku bahgia wpun seketika cuma :) abg long..ibu masih dgn resolution itu membiarkn dia bebas dgn tenang tp..kalo dia yg dtg.. ibu masih x mampu nk menolak

1 ulasan:

Aimar berkata...

Jangan biarkan belon itu terbang.. Jika terbang, kebarangkalian untuk pecah amat tinggi.. Lebih baik kamu ikat belon itu..