Jumaat, 2 Januari 2009

my 1st January 2009

hohohohoho..eppi new year everyone..ahaaxx..moga2 korg suma mempunyai hari2 yg best pd 2009 nih..n hopefully it starts with happiness.. happy??my 1st January is a happy day for me..started with solat subuh..aku da mula pusing2 siap2 nk g jogging..tgh panaskn kreta..pakcik da tepon kata nk join aku jogging wpon smlmnya ckp mls..apa2 je laa..aku mengambil iktibar kata nabil "dia boleh jd kwn yg sangt baik..tp dia x sesuai utk jd lelaki yg patut ko chentai" bertitik tolak dr itu..aku mls pk byk..aku pegi je jogging..x tunggu sesapa..aku bleh bdiri d ats kaki aku sdr..ops..x jugak..aku dh x mampu berdiri sblh ats kaki kanan..kaki kanan aku msih blom pulih spnuhnya..huhuhu..ia buat aku goyah..moga pendirian aku x segoyah kaki kanan ku..yg x d beri nama gayah..kakiku..sila la kembali normal siap jogging..aku buka tv..yeahhh..katun taim..da lama aku x nengok katun..lama x gelak2..polly pocket..anda suma sgt comel laa..tp tgk cite polly..buat aku pk apa yg aku buat utk pakcik..biar hati kita sakit..kecewa..asl org yg kita syg happy..sama la kita polly..tp akhernya..john pocket sedar..yg dia buat 2 salah n bkn yg terbaik utk polly..mungkinkah pakcik akn sedar??aku berhenti berharap bila conan bru nk masuk 1st iklan..pakcik dh smpai umah aku..tp aku nk tgk conan..mcm mana ni..mna yg patut aku dulukn??pakcik...huhuhu..tettt..salah..sy utamakn conan..hhahahha..tp sbb ksian..lg 5 minit nk abis conan..kami mula gerak utk makan..aku nk brunch ikan bakar psar kramat..wpon pakcik x nk..aku nk jugak..x kesah..tp akhernya kami membuang masa dlu..amik la kanak2 bwah umo dlu on d way nk g psr kramat..aku ngn anam sebuk cerita psl highland tower n bukit antarabangsa..wondering mcm mna aa rupa kejadian..pakcik selaku driver yg bagus telah membuat lencongn ke bukit antarabangsa..kami buat lawatan sambil belajar..menyayangi alam..aku impress ngn satu umah nih..skeliling dia suma ranap..umah dia langsung x terusik..dlm ati aku..org umah ni jenis baik kot..sbb 2 dia d selamatkn..insyaAllah.. tamat lawatan..kami mneruskn perjlann..nmpk zoo negara la plak..tetiba je aku gatal nk g zoo..oleh kerana pakcik mls nk layan..ku ajk kanak2 bwah umo..dgr persetujuan kanak2 bwh umo..pakcik wat kputusan..lain kali kita dtg nait safari..tp bkn mlm ni..waaa..sy rs mau clap2..yeahhh makan ikan bakar d pasar keramat..mmg x perlu d terangkn lg..bestkn spek8 skelian..amt bagus kerana pakcik suda hafal semua yg saya mahu..kami makn bersungguh2..pakcik sgt slera..dia mintak lg nasi tambah..erkk..dia x prasan ke yg sy dh letak suku dr nasi sy dlm pinggan dia awl2??bla d bgtau lpas mkn..bru dia bebel..patutlah rs kenyang sangat n rs nasi ni sgt lambat abis..pakcik2..abis mkn..adlh masa utk tdo..zzzzzz.. mlm menjelma..sy tlah berusaha bsungguh2 buat assignmnt smbil donlod lagu utk pakcik..pakcik suh sy buat smpi siap..sbb kalo x setel dia tau sy akn mudi..dn dia adlh mangsa utaama..hahhaha..padan muka kamu..pakcik kata dia nk g mnum kt danau kota..otak sy mula menjanakn imej yg pakcik pegi bersama pompuan yg d ushannya..tp..kwn2..sy ta sakit ati lg..sbb sy sematkn dlm kpala bahawa dia hnya bleh jd kwn terbaik sy..tp sy ada gak menyindir pakcik..haahha pembuktian d lakukn dgn misscall dr kanak2 bwah umo..utk menyatakn bahawa kanak2 bwah umo ada d sana bsama pakcik..eh..napa sy mcm gumbira??alamak..sila jgn goyah..huhuhuh..abis proses mlepak..pakcik mula menjadikn sy monyet..spt biasa..repekn banyak terjadi..pakcik gula2kn sy... "xpe laa..nnt aku mintak keje kt kajang..pastu aku duk sana..sama ngn ko" bila sy kata sayangnya pakcik sama sy..pakcik gelak ketawa..huhuu..bil..ibu tau ia hanya satu gula2..tp..napa ibu suka??uwaaaaa..my resolution... **akhernya suma assignment ku SETEL..yeahahhh

Tiada ulasan: