Selasa, 6 Januari 2009

cili dan jerawat

hahahha..menda 2 alah ni aku ta pnah langsung terpikir ada kaitan..tp mlm td..bertempat d kedai nasi ayam nyam222..ia telah dbongkarkn..kebenaranya??masih memerlukan pengkajian: man: aku rasa..aku xleh mkn la kalo ko masak..aku kn x mkan manis lady: xde la manis..biasa2 je laa.. man: pedasnya?? lady: aku skang kn kawn ngn abg2 2..diorg gila mkn pedas..mkn roti canai pon letak cili..aku pon trikut2 man: makan la cili byk2..naik jerawat pdan muka lady: gelak ketawa xleh tahan..apalah kaitan jerawat ngn cili man: aku ckp ni xnk dengar..muka ko dh la senang dpt jerawat..nk degil gak..x caya try laa..kalo byk jrawat aku tatau.. lady: ko ni tak logik laa..ko mkn byk je cili..ok je man: aku kn mkn buang biji..biji dia yg buat naik jerawat 2 lady: oooo..otak imaginasi dh membayangkn biji2 cili menempek d muka sbg ketulan2 jerawat..lalu..hahhahahaha..aku ketawa lg man: suka ati ko laa.. aku rs menda ni sgt lwak laa..tp..bila aku recall..a'aa laa..aku tumbuh 3 jerawat baru..lpas aku mkn roti canai cili..hhuhuahuahauha..apakh ini kebetulan atau kebnaran?? bisik2: aku rsa pasni pini tanak mkn pedas lg..hahhahaha

3 ulasan:

CikPiN berkata...

macam aku kesah...
tapi..
jerawat..
cili..
cili..
jerawat..
cili...


mane boleh!!! makan cili hijau rangup bwat ulam gile sedap kowt!!!!!! erghhh

Unknown berkata...

cikpin..
cili hijau adalah perkara yg d bincangkn di sini..
ko buat la xperimen
nnt aku blh buat pembuktian..hihi

Aimar berkata...

aku juga suka makan cili hijau buat ulam.. dari dulu sampai sekarang aku makan tak naik-naik pun jerawat.. berseri je muka aku.. hehehe..