Ahad, 4 Januari 2009

spek8 day out

bila d congak2..ia suda amat lama rsnya sudah 4 bulan aku x lepak ngn korang.. merujuk kpd day out kalo kuar pon.. g mkn mlm je kejap.. n our beday celebration.. ari ni..kita mampu luangkn masa bersama.. akhirnya puas ati.. tercpai impian nk celebrate beday ah pek.. maap la pek.. lambat sbulan..tp aku x pnah lupa..hehehe jogging yg d rancangkn x dpt d laksanakn kerana kesilapan teknikal maka..rancangan bermula pd pukul 1045 bila jentaro smpi d stesen kg baru lepak2..bekpes ngn fresh milk n kuaci.. hahah..gila sehat tunggu cik pin n cik kinz yg akhernya join kami kunyah kuaci gila mereng laa lunch..shopping..itu adalh aktiviti sale yg ada telah mendorong aku pilih 3 pasang kasut tp..aku trasa mau bagi penampar kapit je dkat salesgirl 2 bila stelah sekian lama tunggu.. kakak..kasut ni ada sbelah je..lg sbelah ilang laa mengong laa..ini mcm pon ada ke?? tp akhirnya aku pilih spasang je kasut ia cantik..juga berbaloi spoloh hengget je..hahaha kami terpaksa berpisah di situ akhernya.. sbb cik kin kna balik segera.. jentaro plak.. xleh balik lmbat..sblom 7.30.. gila cendalawan la ko (xmo la kata cinderella) akhirnya..tinggal la aku ngn cik pin kami mengambil keputusan utk memesan pizza aja kami suda mls nk menunggu.. d umah pon bleh mkn apa.. maka si penghantar dtg.. xde duit kecik ke kak??sy xde baki nih hampeh pnya bdak..ko igt aku nih kdai ke nk ada duit2 kcik bliaw mensajes g tukar duit n kembali semula.. tunggu pny tunggu pny tunggu.. akhirnya dia kembali..lepas nmpak aku d muka pintu (mula2 dia bwak laju je dpan umah aku..mcm tanak bg belen aku je) tp..xde la kak..sy g anta pza dlu..jap lg sy anta belen aku dgn muka penjahatnya..ok.. tp pastikn dtg balik..kang akak tepon mgr kamu bru tau.. akhernya dia kembali..hahaha sekian saja cite ari nih aku pon da ngantuk thnx spek8..i had a great day with u guys...muaahhhh

1 ulasan:

ainkinz berkata...

thanx ibu, jen, pin, pek dan juga amar kerana menemankan aku membeli kasot shukan.
hehe~