Selasa, 13 Januari 2009

master exam

huahauhhhauaa..ini lah menda yg menyebbkn saya sngt cuak..smpi minggu lpas berkali2 sy mendapat serangn..serangan gastrik jua migrain..(gaya mcm x penah exam je aku nih) persoalan telah d lontarkn oleh cik peach..amacam exam??ok??dua paper dh lepas..ok laa..dis wiken plak lg 2 paper..1 dh tau apa yg kna baca..lg satu..aram jadah tatau apa nk baca..uwaawwaaa.. spt biasa..kalo pekse mesti study kn..korg tau la aku study mesti tangan aku gatal nk mind map..wpon masa dh xde..aku nk gak mind mapping..hasilnya..kluar la mind map utk 2 subject ni..aku kelek je menda ni ke sana ke mari..hatta kuar g mkn pon aku bwak..smpi pakcik pon tego..pakcik..ko cuak ke aku asik bawak notes??pdahal aku bawak je..(pakcik lebih menarik utk d tengok..hahhahaha) cite psl mind map..aku hangin ngan sorg mamat ni..dia ni ada je menda dia nk cari psl ngn aku..bla dia nmpak aku ada mind map..dia gelak2.."ingat ni pekse zaman dulu2 ke ada mind map bagai?ni master laa..1st degree bleh la nk buat mcm 2"..ish..ko pehal??aku dh angin dh..tp last2..pinjam gak mind map 2 g potostat..eiii..dh ludah jilat balik...keji..huhh!!! dh abis sesi luahan x puas ati..hahahah..nk tau beza degree's exam ngn master exam??xde la beza mana pon..utk cara blajar aku..masa degree..ada bro rasyid nk tolong kejut pkol 4 lpas aku tdo pkol 10..aku akn study dgn tekunnya smpi subuh..skang..ijan yg jd mangsa..dn malam ni..pakcik plak..hahhaha..(mesti pat bakul dia bebel kalo dia tau aku stay up g soping kt chow kit..apdet blog..masak2..hahhaha)tp kn..napa ye..wpon aku dh bangun..aku x akan mampu balaja dgn tekun smpai subuh..mesti kantoi d tengah jalan..adiehh cara pekse plak??lebih kurang je kot..cuma master kna baca whole course utk pekse..dlm dewan pekse..sama je cara peksenya..dgr sok sek2 mcm kita pekse dlu aa..tp ni lg havoc..mcm ckp normal2 je nadanya..sempoi laa..mmg master btol..toyol??yg jdkn meja 2 kertas..x yah cite laa..yg lg master..bwak notes n tgk kt toilet..yg upgrade sket...tepon talian hayat..mmg mantap..dh nama pon master..ahhahaha..ni suma abg2 2 yg buat..aku x buat pon..baik kn aku bahagian sok sek2 nih..ada cite plak..hihihihih..ia melibatkn 4 manusia..kita namakn dia A,B,C dan D..ini adala kejadiannya..
C tatau jwapn objektif no 13
C jenguk jawapan B
B pon tatau..
B jenguk jwpn A (A ni bijak sket biasanya)
hasil jwpan A ialah A for apple..kemudian..
D: pstt..pssttt..C..jwpn no 13 ko salah laa
C: apa jwpn dia??
D: jwpn dia B laa
maka..si C menukar la jwpn kepada B for ball..B pon dgr yg D ni ckp..lalu tukar jwpn kpd B for ball..A nmpak B tukar jwpn kpd B for ball..dia pon tukar la jwpn kpd B for ball jugak..adeihh..sderet tukar jwpan..dan sederet jugak akan ilang satu markah..sbb jwpn sbnrnya adalah A for apple..hhaaahaha...i liiikkeeee..ini la cara peksenya..x kira la master ke degree..sama je laa..slagi kita d Malaysia..hahahah..enjooyyyy

5 ulasan:

atreyu strange berkata...

hua3~ as much as i hate exams, i miss those days! sbb time tu lah aku PALING rajin pi CAIS usha jejaka2 tampan lg encem2! uhuk2~

Tanpa Nama berkata...

wah...ade je "pakcik" dlm setiap entry ye..!

he he he

btw Good Luck sista!

Aimar berkata...

tengah exam stop la dulu ngan pak cik tu.. spend masa ngan aku lak.. baru berkat, ilmu senang masuk.. hahaha..

Unknown berkata...

atreyu..
aku pon rindu masa2 mlawat cais konon rajin..
tp..aku tekun blaja k..ahaxx

yash & aimar..
dh mmg dia slalu ada..hahaha..pemberi smangat 2.. :)

Unknown berkata...

Bib kau kutuk abg2 Master kau yea.... tak patut...